Monday, May 4, 2009

kacamata sejuta megapixel retak sedikit

1.Bekas kekasih saya adalah=wanita yang curang

2.Saya sedang mendengar= romance dari flossy.ada masalah?

3.Mungkin saya patut= pergi naik RXZ gaban dan pusing kampung.

4.Saya suka= muzik,wanita,duit,baju celoreng,tembakau,dan internet!

5.Sahabat-sahabat baik saya= adalah orang yang sentiasa ada semasa saya senang,susah,normal atau pening.


6.Saya tak paham= knapa perempuan gatal semakin bertambah semenjak dua menjak ni.

7.Saya kehilangan= bentuk badan yang hebat kerana kuat makan.

8.Ramai yang berkata= muka saya mirip yap ah loi dan takuya kimura.hahaha

9.Makna nama saya= bintang yang terasing.

10.Cinta itu adalah= perkongsian dari segala aspek dan kesedapan yang tidak terhingga.

11.Di suatu tempat, seseorang sedang= berjuang bermati-matian melahirkan anak halal.

12.Saya akan cuba= menjadi seorang anak, abang,sahabat dan pasangan yang baik.

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud= 'sesuatu yang tidak masuk akal dan mengarut.manada benda yang kekal'..

14.Telefon bimbit saya= telefon bimbit cap ayam je..ada masalah?

15.Bila saya terjaga dari tidur= ertinya saya nak sembahyang subuh.

16.Saya paling meluat apabila= perempuan yang educated tetapi perangai macam sial. faham apa itu sial skot??

17.Pesta/Parti adalah= makanan,minuman,mabuk,sex bebas,pening,bunyi bising,dan chics.

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah= haiwan??apa tu??

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah= manada peringkat hidup paling best..aku x pernah rasa pon.biasa je.

20.Hari ini= saya bangun pagi,tanpa berus gigi terus makan chipsmore dan minum nestum susu.

21.Malam ini saya akan= online dan update blog saya.

22.Esok pula saya akan= buat perkara yang sama berulang kali sampai saya dapat puas hati.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini= aku buat biasa jerr..bukan hensem ponn.

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan= pusat membeli belah la bodoh.

26.Makanan Barat atau Jepun= barat..makanan jepun macam makanan kucing.

27.Bilik yang terang atau gelap= terang la.mcamana nak buat kerja kalau gelap.

28.Makanan segera adalah= makanan yang mengundang penyakit dan kegendutan.harganya mahal serta tak sedap langsong.sedap lagi masakan mamak.

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?= "sabar..sabar..bawa mengucap.."

1 comment:

  1. erm hehehe...antara byk2 di atas tu satu yg menarik perhatian...10.Cinta itu adalah= perkongsian dari segala aspek dan kesedapan yang tidak terhingga...hehehe..kesedapan yg xterhingga..mengeleng sha baca...cinta amat sukar ditafsikan..sememangnya suatu perkongsian...gelak tawa, menangis, duka, sakit, pedih..mayb itu kesedapan yg zal maksudkan..erm so ape pandangan zal pd sha? (educated tp perangai cam sial?? huhu..terpk gak tuh)..

    ReplyDelete